بازدید ریاست فنی حرفه ای خراسان رضوی از آموزشگاه سنجش پارسیان

در جریان بازدید از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای مشهد مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی: هرگونه فعالیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سال آتی منوط به اعتبار سنجی است.

SAM_0557

مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی تاکید کرد: هرگونه فعالیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای در سال آتی منوط به اعتبار سنجی است.
به گزارش روابط عمومی و امور بین الملل اداره کل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی، افشین رحیمی در جریان بازدید از آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای سنجش پارسیان اظهار کرد: با توجه به اینکه طرح اعتبار سنجی آموزشگاه های آزاد از مدتی قبل آغاز و با جدیت در حال پیگیری است و تا پایان سال جاری به اتمام خواهد رسید بنابراین از سال 95 هرگونه فعالیت آموزشگاه های آزاد فنی و حرفه ای منوط به داشتن گواهی اعتبار سنجی است.
وی ادامه داد: در این زمینه آموزشگاه های آزاد بایستی خود را با استانداردهای اعتبار سنجی وفق دهند.
رحیمی همچنین ارائه تسهیلات به آموزشگاه های آزاد را منوط به اعتبار سنجی آنان عنوان کرد.
مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای خراسان رضوی در ادامه با اشاره به مساله کمبود کارآموز که اخیرا به عنوان مشکل اغلب آموزشگاه های مطرح می شود خاطر نشان کرد: لازم است تا آموزشگاه های آزاد در جهت ارتقاء و بهبود کیفیت آموزشی خود تلاش کنند.
وی تحقق این امر را عامل ارتقاء مهارت افراد جذب بهتر و سریعتر آنان در بازار کار دانست و آن را باعث ایجاد انگیزه برای حضور در آموزشگاه های آزاد برشمرد.
این مقام مسوول با بیان اینکه ارتقاء کیفیت آموزش دارای شرایطی است از فضای آموزشی مناسب، بروز رسانی و استانداردسازی تجهیزات و امکانات و استفاده از مربیان توانمند و مجرب به عنوان شرایط مطلوب نام برد.
رحیمی یادآور شد جمع شدن همه این عوامل در یک آموزشگاه باعث گرایش جوانان و کارآموزان جهت حضور در آموزشگاه می شود.

SAM_0559

SAM_0565

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها