دریافت نماد اعتماد و اضافه شدن امکان جدید ثبت نام آنلاین

E-namad

نماد اعتماد الکترونیک (E-Namad) را وزارت صنعت، معدن و تجارت جمهوری اسلامی ایران پس از گذراندن مراحل مختلف و اخذ مدارک و اسناد حقیقی و حقوقی جهت اطمینان و اعتماد شما بازدیدکنندگان عزیز برای ثبت نام  اینترنتی، به وبسایت های دارای خدمات آنلاین اعطا می‌کند. مفتخریم که اعلام کنیم مجموعه سنجش پارسیان حائز شرایط کسب نماد اعتماد الکترونیک شده و توانست این نشان را دریافت کند.از این پس شما بازدید کنندگان عزیز می توانید بدون نیاز به حضور در مکان آموزشگاه  از طریق ثبت نام آنلاین اقدام به ثبت نام دوره مورد نظر خود کرده و در وقت خود صرفه جویی نمایید.

  

Register-Online_banner

پرداخت هزینه های دوره های آموزشی  به  به سه صورت  نقدی ، قسطی ، واریز به حساب انجام می پذیرید  که در ادامه به شرایط و امتیازات روش ها خواهیم پرداخت .

در بین روش های پرداخت، فقط پرداخت نقدی شامل 5 درصد تخفیف خواهد بود ، در روش پرداخت قسطی  شما قابلیت پرداخت کمتر از نصف شهریه دوره را نخواهید داشت لازم به ذکر است برای دریافت مدرک بایستی کل شهریه را پرداخت نمایید،در غیر اینصورت تا زمان پرداخت کامل شهریه مدرک شما نزد آموزشگاه باقی خواهد ماند.در روش  واریز به حساب با کلیک بر روی این گزینه در صفحه ثبت نام آنلاین مشخصات حساب آموزشگاه را دریافت و اطلاعات فیش واریزی را وارد نمایید.

 

اشتراک در
اطلاع از
guest
0 نظرات
بازخورد (Feedback) های اینلاین
مشاهده همه دیدگاه ها